2009-08-13
 02:42:10

090813 - MÅSTE HAAAA!


BILDEN LÅNAD FRÅN GOOGLE

JAG MÅSTE HA DESSA! NUUUUUUU!

Säljaren började med endast 1 krona!
Det är säkert nickel i. Men jag måste ha dom!


Han skrev såhär;

Hej. Har helt NYA smycken till salu genom min hemsida. Har armband, halsband, ringar, lite kläder och massa annat. Ni kan ringa MEN för säkrast svar så skicka ett mail.

Priset startar från 1 kr och går uppåt. Bilderna är några exempel på vad som finns. UPPGE: "Gneta" så bjuder vi på frakten gäller fram till 09-03-01

Han gav ut sin mail och hemsida men det skriver jag inte på bloggen.
Pusspuss


meryem - you name it (L)

DINA SÄG TILL MIG NUNUNU ;O <3 ?



PUBLICERAT: 2009-08-18, 00:15:01 | URL: http://meryemmelek.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: