2009-08-13
 02:36:52

090813 - PUUH!

Hejsansvejsan.
Nu har jag äntligen gjort iordning min blogg. Ser inte speciellt bra ut, men det får vara så sålänge. Har gjort min perfekta design men i Paint så jag får se ifall det är någon som kan göra en exakt likadan i photoshop som jag kan ha :) Såhär ser den ut:

Egentligen vill jag att det ska bli som en överraskning när jag fixar nya designer men så blev det inte nu. Klockan är just nu 02:35 och känner att jag måste få sömn eftersom jag ska upp klockan 10:00! Ska antagligen på stan imorgon med M och shoppa lite. Antagligen blir det så. Nej nu får jag ta och gå och lägga mig.
Pusspuss

Ps. Jag ska inte lägga in med sådana bilder i slutet med mitt namn och sånt. Ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: