2009-07-05
 23:05:47

090507 - K-Dagarna 2

Hejsan!
Idag var det superkul, men jag kände mig väldigt kränkt av tre stycken killar. Varför, kommer här.
Jag och Filippa skulle åka Virvelvinden, och så var det tre killar som sa såhär; ey, kom och sätt er här! Vi ba; ehm, nej. Sedan så gjorde jag sånt ehm tecken när man typ säger; kom hit - fast med handen på skoj, och så kom dom. Sen när dom hade suttit sig bredvid och så sa dom så bara; asså ni är så jävla grymt sexiga. Vi ba; eeeh? :s. Sedan så liksom sa dom så till mig ba; ahmen hur gammal är du? Jag ba; gissa? Dom ba; 13-14? Jag ba; ofta.. Dom; men kom igen! 12-13? allvarligt säg. lek inte så svårfångad! Jag brydde mig inte utan kollade på Filippa och skrattade.
Sedan så kom en sån karusellkille och sa att vi alla fem inte kunde sitta i samma ''vagn'' så vi flyttade till en annan. Sedan så när Filippa skulle resa sig upp så sa dom; asså haha, kan du inte ens resa dig upp eller? Sedan så skulle jag resa mig upp och då höll ¨Filippa upp den saken som man typ har på benen XD, så tog dom mig på röven, och ba; fyfan vad sexig du är! Jag ba; men allvarligt sluta! Dom ba; vafan, du är as sexig! Sedan så satte vi oss en vagn bredvid dom och så åkte vi karusellen. Medan vi åkte den så höll dom på och skrek typ; kan jag få ditt nummer? Och sånt, men jag brydde mig inte. Sedan så tog jag av mig min tjocktröja och dom ba; ey, jag såg dina pattar! Sedan när det hade slutat så kom en av dom fram och rörde mitt hår och ba; jag rörde hennes hår! Sedan så följde dom efter oss, men slutade när vi skulle växla och åka batman.
Hahaha! Jaja!


celinne (:

Haha! vilka jävla idioter! haha ;)



PUBLICERAT: 2009-07-06, 12:55:03 | URL: http://ceeliinnee.blogg.se/
Dinis - The best!

Svar Celinne: Haha, ja, jag håller med. Du skulle varit med ;)



PUBLICERAT: 2009-07-06, 16:17:24 | URL: http://dinis.blogg.se/
Isabel

Fan vilka omogna killar! Säg att syster isabel kommer nästa gång :D



PUBLICERAT: 2009-07-11, 01:42:45 | URL: http://adrenaliin.blogg.se/
Dinis - The best!

Svar Isabel:

Klart ;)



PUBLICERAT: 2009-07-13, 18:04:35 | URL: http://dinis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: