2009-07-02
 17:53:11

090702 - Förlåt :$

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har varit så aktiv här på bloggen, men Tetta har åkt hem nu och jag orkade inte blogga igår. Detta får bli mitt enda inlägg idag. (Tror jag, haha!) Annars gör jag typ inget. Funderar över vem jag ska gå med på K-Dagarna! (Kristianstaddagarna) Tror det blir Ellinor ifall jag får tag på henne idag. Hon är nämligen hos Fanny! Men ja, hon skulle ringa mig sedan när hon kommit hem. Nu orkar jag tyvärr inte skriva mer just nu. (Jag ändrade mig, kanske blir det ett till inlägg, hehe!) Och sedan imorgon ska jag NATURLIGTVIS blogga om hur dagen varit! Tänk också på att jag kommer blogga lite denna veckan eftersom jag ska gå på ALLA K-Dagarna! Sedan den nionde så ska vi ha uppvisning med C4-gymnasterna på Stora Torg. Ja, haha, nu har det gått några ord sedan jag sa att jag skulle sluta skriva. Hihi!
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: