2009-06-30
 01:59:21

090630 - Sista dagen

Hejsan!
Idag är det sista dagen i denna månad. Jag hade visst inte rätt i mitt förra blogginlägg, utan jag skrev ett till. Men det var enbart för att Meryem frågade ifall jag kunde, och det kunde jag =). Hmm, ja, jag har inte så mycket att skriva om. Jo en sak, jag var inne på Jesper.nu och så såg jag att det fanns något som hette ''LSD tripp''. Så kunde man ladda ner något sådant ''skit'' och dom sa att det självklart inte gav virus. När jag gjorde det så blev det helt konstigt. Kan inte förklara hur det blev, men ja, det blev helt konstigt! Sedan hängde sig min data, och jag var tvungen att stänga av den på On/Off knappen. Det är inte bra för datan, men jag var ju tvungen! Förresten, är det någon mer än jag som har salta popcorn med smör & sockervaddssmak i munnen? Nej, skulle inte tro det. Haha, jag är bara för konstig ibland. Jaja, nu ska jag gå och lägga mig, klockan är redan 01:59!
Puss!


Meryem ' <3

det pogrammet är dumt ;s

och läskigt ;o

popcornfjortis(L)colagangsta



PUBLICERAT: 2009-06-30, 02:08:51 | URL: http://mmeryem.blogg.se/
Dinis - The best!

Sv Meryem ' <3 :

Jaa håller med dig :o

yes babyyyh, jag lägger upp det på bdb imorgon & bloggen. oki? <3



PUBLICERAT: 2009-06-30, 02:11:27 | URL: http://dinis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: